Peeling ! Sekret pięknej skóry :) Kremowy peeling jogurtowy do ciała z Dzikimi jagodami i granatem od Avon Naturals Body Care

Witajcie kochani !

Już jakiś czas nie było u mnie recenzji . W ogóle ostatnio mało mnie jest na blogu . Za co przepraszam . Mam niestety dużo spraw na głowie . Poza tym zmęczenie daje się we znaki .
Jednak ja nie o tym , przychodzę dzisiaj do Was z recenzją peelingu do ciała od firmy Avon . Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o ten produkt . Zobaczcie sami . Zapraszam !



















Peeling -
usuwa zanieczyszczenia , oraz zewnętrzną warstwę naskórka i pobudza skórę do wytwarzania nowych . Stosowany regularnie sprawia , że skóra staje się gładsza , elastyczna i lepiej ukrwiona .Przez co wygląda młodziej .

Ja niestety mam problem z regularnością ,ale lubię to robić . Dla mnie to przyjemny proces jeśli mam odpowiedni produkt .

Kremowy peeling jogurtowy do ciała z Dzikimi jagodami i granatem  od Avon Naturals Body Care .

Opis producenta :

Naturalne nasiona zanurzone w kremowej formule delikatnie usuwa martwe komórki dla efektu niesamowicie gładkiej skóry . 

Peeling zawiera mielone ziarna słoniorośli .ziarna żurawiny , jogurt , witaminę E i C .


Cena regularna: 
17 ,00 zł 

Pojemność :
150 ml

Co to jest ta słoniorośl ? 

Jest to palma na której rośnie orzech zwany dalej orzechem taqua , a tak wygląda :

http://alearuaco.blogspot.nl/
Ziarna żurawiny :


zdj ze stronki zielonyklub.pl
Konsystencja samego peelingu :



Moja opinia :

Peeling jest bardzo delikatnym peelingiem i dość rzadkim jeśli chodzi o konsystencje . Przyzwyczaiłam się do peelingów drobno zmielonych i bardziej gęstych . Na przykład tych z planet spa czy też innych firm . Produkt szybko spływa ze skóry . Według mnie to bardziej żel niż peeling .Plusem jest , że jest zrobiony z naturalnych składników . Dość tani o ile dorwiemy go na promocji ale mało wydajny . Zapach ma niesamowity . Opakowanie masywne . Bez problemu można wydostać produkt .

Zalety :

  • niska cena
  • lekka konsystencja
  • piękny zapach
  • duża pojemność
  • naturalne składniki 
  • ładne opakowanie 
Wady :
  • mało wydajny 
  • słabo peelinguje 
  • grubo zmielony 
  • rzadki
Podsumowując :


Pomimo tego  że ma wiele zalet jednak nie zostanie moim ulubieńcem . Skoro kupuje peeling to oczekuję tego , że zrobi robotę z moim naskórkiem . A tutaj robi to dość słabo . W tym przypadku tanie znaczy gorsze .

Wpis , który może Ci się spodobać :
Recenzja żelu i balsamu tej samej serii

Dajcie znać jakich peelingów Wy  używacie . Może możecie mi coś polecić piszcie w komentarzu ! :)

Komentarze

  1. Nie lubię peelingów z Avon. Nie są zbyt ostre a tego mi czasem trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz , motywuję mnie to do dalszych działań i rozwijania bloga :)

Jeśli Ci się u mnie spodoba to zapraszam do obserwacji , będzie mi bardzo miło ^^

Popularne posty z tego bloga

Ombre w domu za 3 dyszki ! Recenzja farby L'oreal Colorista Ombre :)

Coś na rozgrzanie ?! Czy to naprawdę działa ? Walka z cellulitem - Avon Solutions Thermal-active with L'carnitine

3.8 Słodki brąz ( Sweet brunette ) Syoss Professional Performance - recenzja farby + moje włosowe opowieści